Distribuți acest articol

Ministerul Sănătăţii a anunţat că a fost înregistrată o reacţie adversă rară – paralizie temporară facială – după administrarea celei de-a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer. Reacţia s-a înregistrat la o femeie medic în vârstă de 32 de ani din Vâlcea.

“Ministerul Sănătăţii a fost informat de către reprezentanţii Institutului Naţional de Sănătate Publică – Centrul Naţional de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile despre înregistrarea unei reacţii adverse rare, paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty)”, a arătat MS.

Conform sursei citate, în acest moment, pacienta se află într-o stare de sănătate bună, iar rezultatele analizelor nu arată modificări patologice.

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________


Distribuți acest articol